6 | Išmintis ir Apšvieta

Pakylėtasis Mokytojas Lanto, 2014 kovo 11 d. per Kim Michaels.


AŠ ESU pakylėtasis mokytojas Viešpats Lanto ir ateinu jums duoti raktus suvokti iniciacijas, per kurias einate antrajame lygmenyje, po to kai pradedate iniciacijų procesą Antrojo Spindulio ašrame. Pirmasis lygmuo yra lygmuo, kuriame naudojatės išmintimi per Pirmąjį galios Spindulį, o antrasis lygmuo, žinoma, yra tas lygmuo, kuriame naudojatės išmintimi per Antrąjį išminties Spindulį. Tad tai yra dviguba išminties dozė. Ir iniciacija, kurią laikote šiame lygmenyje, yra, kad jums reikia daugiau sužinoti apie tai, kaip gali būti naudojamasi išmintimi ir kaip ja gali būti piktnaudžiaujama. 

Išmintis nėra varžybos

Sakiau jums, kad suskirstome žmones į grupes ir paliekame juos tose grupėse tol, kol jiems būna gana naudotis išmintimi siekiant įveikti vienas kitą. Kitame lygmenyje mes, vėlgi, suskirstome žmones į grupes, ir dabar mes juos paraginame nagrinėti tam tikrą klausimą ir tuomet sakome, kad jie turi sugalvoti argumentus už ir prieš šį klausimą. Vėlgi, iš tiesų stebina, su kokiu entuziazmu daugelis mokinių siekia parodyti, kokie jie yra išmintingi, kaip gerai sugeba argumentuoti savo poziciją. Jūs buvote taip stipriai užprogramuoti Žemėje galvoti, kad gyvenimas yra kažkokios varžybos. Jeigu esate inicijuojami Antrajame išminties Spindulyje, tai reiškia, jog turi būti varžomasi siekiant išsiaiškinti, kas žino daugiausia, kas turi geriausią argumentą, įtikinamiausią argumentą. Tačiau Karališkojo Tetono ašrame mūsų tikslas yra ne toks. Mes nesiekiame išmokyti savo mokinių, kaip jie galėtų atrasti geriausią argumentą Žemėje. Mes siekiame padėti jiems transcenduoti pačią sąmonės būseną, kurioje tikite, jog egzistuoja aukščiausias argumentas. 

Pamąstykite, kaip buvote programuojami šio pasaulio institucijų, ypač religinių ir švietimo institucijų. Buvote programuojami manyti, kad kažkur tenai egzistuoja ši aukščiausia išmintis, šis aukščiausias standartas, pagal kurį viskas turi būti matuojama. Viskas, kas neatitinka šios aukščiausios išminties, yra klaidinga ir turėtų būti teisiama.

O šią klaidingą išmintį skleidžiantys žmonės taip pat turėtų būti teisiami, pagal tikėjimo sistemą, kad ir kokia ji būtų, kurią jie pasirinko priimti. Jeigu, pavyzdžiui, esate krikščionis, tuomet sakysite, kad tie, kurie nesutinka su jūsų išminties versija, iš tiesų ateina iš antikristo. Jie tikrai yra iš velnio ir yra nusipelnę eiti pragaran. Dievas nori, kad jie būtų pasiųsti į pragarą. Ar bent jau Dievas nori, kad jų neliktų Žemėje, ir galbūt Dievui reikalinga jūsų pagalba nužudant šiuos žmones, kad jų nebebūtų Žemėje. 

Kiek kartų istorijoje matėte kartojantis šią tendenciją? Kiek pasaulyje yra vietų, kur matote tai vykstant šiuo metu, kuomet yra žmonių, kurie tiki turintys pranašesnę išminties formą, leidžiančią jiems, įpareigojančią juos žudyti savo brolius žmones? Ir kiek yra vietų Vakaruose, kur nematote tiek daug žudyti pasiruošusių žmonių, bet visgi matote žmones akademiniame pasaulyje, kurie yra pasiruošę ginčytis, ginčytis ir ginčytis, siekdami, tikrąja to žodžio prasme, psichologiškai palaužti tuos, kurie nepripažįsta jų išminties pranašumo? 

Antroji iniciacija Antrajame Spindulyje

Savo grupėse Karališkojo Tetono Ašrame mes leidžiame žmonėms ginčytis tol, kol jie nuo to pavargsta, kol jiems būna gana ginčų. Mes stebime savo grupes. Matome, kaip žmonės, čia vienur, čia kitur, pradeda darytis vis tylesni. Jie sėdi, klauso, stebi. Galime pasakyti, kad dabar jų protai pradeda atsiverti. Jie pradeda savęs klausti, kaip gali būti, jog regimai negalite išspręsti debatų, kontroversijos. Kaip gali būti, jog kad ir koks geras būtų jūsų sukonstruotas argumentas, visada yra įmanoma sukonstruoti kontraargumentą? Kaip gali būti, kad žmonės taip stipriai prisiriša prie tam tikro argumento, kad atsisako matyti bet kokius kitus dalykus? Galbūt yra kažkas daugiau, ką galime pamatyti slypint už šių argumentų? 

A, taip, mano mylimieji, štai tuomet mokiniai pradeda atsiverti kitam iniciacijų lygmeniui. Mes tuomet juos pasivedėjame į šalį. Paliekame tuos, kurie vis dar tebenori ginčytis savo grupėse, paliekame juos ginčytis, ir pas juos dabar ateina nauji žmonės, nauji gyvybės srautai, su kuriais jie gali ginčytis, ir tai gali tęstis tol, kol ir jie nuo to pavargs. Mes paimame tuos, kurie pradėjo atverti savo protą, ir nusivedame juos į ypatingą klasę, kurioje turime galimybę naudoti didelį ekraną ir parodyti jame, kas vyksta energetiniame lygmenyje. Mes iš tiesų galime parodyti šiems gyvybės srautams, kas vyksta jų energetiniame lauke, jiems įsitraukus į šiuos ginčus. Mes galime vizualiai iliustruoti, kaip šviesa teka iš jūsų AŠ ESU Esaties į jūsų keturis žemesniuosius kūnus. Mes tuomet taip pat galime parodyti, kaip mes, iš pakylėtosios karalijos, galime paleisti tam tikrą išminties impulsą į individualaus mokinio protą. Galime parodyti grafiškai, vizualiai, kaip atrodo šis impulsas, ir kaip jis yra sudarytas iš kažko panašaus į idealias formas, apie kurias mokė filosofas Platonas. 

Tai yra bazinės geometrinės formos, ne tokios paprastos kaip trikampiai, stačiakampiai ir apskritimai, bet sudėtingesnės geometrinės formos. Kai pamatote jas vizualiai, matote jų grožį, jų harmoniją, jų pusiausvyrą, ir matote, kaip šios geometrinės formos gali sąveikauti su bet kokiomis kitomis geometrinėmis formomis šiame tyrame lygmenyje, jų nesunaikindamos, jų nesugriaudamos, nesukurdamos negatyvios interferencijos. Mes dabar galime grafiškai parodyti, kas vyksta, kai šis išminties impulsas, sudarytas iš šių tyrų geometrinių formų, nusileidžia į konkretaus mokinio identiteto kūną. Šias formas, žinoma, paveiks mokinio sąmonės lygmuo. Kadangi šis lygmuo, jau dėl pačios šią iniciaciją laikančio mokinio prigimties, nėra labai aukštas, akivaizdu, kad vyks interferencija tarp geometrinių formų mokinio identiteto kūne ir tyros išminties impulso formų. 

Tai reiškia, kad jau pačiame identiteto kūne pirminis tyras išminties impulsas bus dalinai užblokuotas, dalinai iškreiptas. Ir tai, kas nusileis į mokinio mentalinį kūną, jau bus vos beatpažįstama lyginant su pirminiu tyrumu. Mes tuomet parodome, kaip tai, kas išeina iš identiteto kūno, patenka į mentalinį kūną ir pradeda jame sąveikauti su tenai saugomomis geometrinėmis formomis. Vėlgi, čia egzistuoja blokai, interferencija, iškreipimas. Mes dabar galime vizualiai pademonstruoti, kas išeina iš mentalinio kūno ir patenka į emocinį kūną. Vėlgi, impulsas yra atskiedžiamas ir pakeičiamas, ir galiausiai tai, kas patenka į žmogaus sąmoningą protą, yra taip stipriai atskiesta, kad beveik neturi jokių sąsajų su pirminiu tyru impulsu.

Kai mokiniai pirmą kartą tai pamato, jie visada patiria šoką. Juos labai stipriai šokiruoja tai, kad jie nesugeba perleisti tyros išminties impulso per savo keturis žemesniuosius kūnus ir nesugeba savo sąmoningu protu suvokti bent kai kurių tyro impulso aspektų. Mūsų tikslas nėra šokiruoti mokinius. Šokas tiesiog yra neišvengiama pasekmė, kurį patiriate pamatę, kaip jūsų protas iš tiesų iškreipia tai, kas ateina iš jūsų AŠ ESU Esaties ir pakylėtosios karalijos. Šiame kelio lygmenyje iškreipimas yra tikrai nemažas, tad ir šokas taip pat yra ganėtinai dramatiškas.

Mes, žinoma, padedame mokiniams įveikti šį šoką, kadangi labai aiškiai jiems pasakome, kad tai yra visiškai natūralu, jie tikrai kažkaip negatyviai neišsiskiria nuo likusios žmonijos. Jie, tiesą sakant, išsiskiria pozityviai, kadangi yra atviresni už daugumą žmonių Žemėje. Jie yra atviresni priimti iššūkį savo proto dėžutei ir ją išplėsti. 

PASTABA: Likusį diktavimą rasite knygoje Mistinės Išminties iniciacijos.

Versta iš www.ascendedmasterlight.com

Visos teisės saugomos © 2014 Kim Michaels