Kaip atpažinti netikrą mokytoją

Klausimas: Ar dabar yra būtybių, kurios bando pamėgdžioti Pakylėtųjų Mokytojų vibracijas? Pavyzdžiui, kaip buvo aprašyta knygoje „Mano Gyvenimai“, kai Jėzus neatpažino apsišaukėlio mokytojo iš identiteto plotmės. Kaip galėtume atpažinti ir suprasti, kad šie mokytojai iš tiesų yra apsišaukėliai?

Atsakymas iš Pakylėtojo Mokytojo Jėzaus per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2018 m. konferencijoje Estijoje.

Taip, mano mylimieji, iš tiesų yra nemažai būtybių emocinėje, mentalinėje ir identiteto karalijose, kurios prisistatinėja pakylėtaisiais mokytojais arba teigia, jog yra pasiekusios aukštesnį išsivystymo laipsnį nei yra iš tikrųjų. Kaip galite atskirti? Na, egzistuoja tam tikri išoriniai ženklai, ir aš jau esu perdavęs tam tikrus mokymus šioje svetainėje, kaip galite atpažinti netikrą mokytoją. Galite ieškoti tam tikrų išorinių ženklų, jeigu jie mėgina skelbtis pranašesniais už visus kitus, jeigu jie mėgina priversti savo pasekėjus aklai jais sekti ir aklai jiems paklusti – visi šie ženklai rodo, kad tai yra netikras mokytojas.

Tačiau labiau viduje, vienintelis tikras būdas tai nustatyti, yra išvystyti savo intuicinius gebėjimus, kaip apie tai tiek daug kartų kalbėjome, kad galėtumėte nuskaityti vibraciją. Ir jūs iš tiesų galite pasiekti tašką, kai paimtumėte knygą knygyne, perskaitytumėte kelias eilutes ar paragrafus ir galėtumėte pajausti, kad tai ne man, arba, tai nėra aukštesnis mokymas. Ir tai yra užtikrinčiausias būdas tai padaryti. Žinoma, taip pat galite sakyti, kad jeigu esate patyrę tikro pakylėtojo mokytojo vibraciją per mūsų diktavimus, per įvairius pasiuntinius, tuomet tai taip pat jums gali suteikti atskaitos tašką.

Iš tiesų yra sudėtinga turėti įžvalgumą, kadangi, kaip sakėme, jūs turite laisvą valią, tačiau jūsų dabartinis sąmonės lygmuo riboja pasirinkimo galimybes, kurias galite matyti.

Tad galėtume sakyti, kad netikras mokytojas visada turi kažkokių slaptų kėslų, savanaudiškų kėslų. Pakylėtajam mokytojui nieko iš jūsų nereikia. Mes visiškai netrokštame jumis manipuliuoti ar pririšti jus prie tam tikro pasiuntinio ar organizacijos, tačiau netikri mokytojai visada turi kažkokį savanaudišką troškimą; jie nori iš jūsų kažką gauti. Esmė tokia, kad jeigu turite savyje atskirąją savastį, kuri turi kažkokį savanaudiškumą, tuomet nesugebėsite atpažinti šio savanaudiškumo mokytojuje. Nesugebėsite atpažinti, kad mokytojas turi savanaudišką motyvą, jeigu nebūsite įveikę to savyje, ir būtent dėl to įžvalgumas gali būti ganėtinai sunkus, ir būtent dėl to tiek daug geranoriškų dvasios mokinių buvo apgauti netikrų mokytojų. Galėtume sakyti, kad netikras mokytojas gali jumis manipuliuoti, nes jūs turite tam tikrą aklą vietą, o šią aklą vietą turite dėl to, kad jumyse egzistuoja savastis, kurios nepamatėte. Todėl nepamatėte, kad tai yra savanaudiškas troškimas, ir todėl nesugebate atpažinti šio savanaudiškumo mokytojuje.

Ir vis dėlto, galite daug pasiekti dirbdami su savo intuicija ir, žinoma, dirbdami su atskirosiomis savastimis, kad galėtumėte padidinti savo įžvalgumą ir iš tiesų galėtumėte pasiekti tašką, kai vos pažvelgę į įsikūnijime esančio dvasinio mokytojo nuotrauką, jeigu šis guru yra įsikūnijime, galėtumėte pajausti, kad tai nėra tikras mokytojas ar bent jau, kad šis mokytojas nėra jums. Galite paimti knygą, galite perskaityti kažką internete; tai nėra taip sunku, mano mylimieji, išvystyti gebėjimą pajausti, kai mokymas ateina iš mentalinės karalijos, nes toks mokymas paprastai būna labai, labai komplikuotas, labai labai sudėtingas. Iš esmės jis siekia sukurti žmonėms įspūdį, kad jeigu jie sugeba suprasti šį mokymą, ar bent jau galvoja sugebantys jį suprasti, tai reiškia, kad yra labai pažengę, yra toliau pažengę už kitus.

Taip pat yra mokymų, kurie yra labai dviprasmiški. Galite perskaityti sakinį kelis kartus ir nebūti tikri, ką tiksliai čia norima pasakyti arba kokia yra intencija, ir šitokie mokymai dažnai gali pritraukti žmones, nes kai mokymas yra dviprasmiškas, tai leidžia jūsų ego interpretuoti mokymą kaip tiktai nori. Ir daugelis žmonių tuomet gali pasinaudoti mokymu, kad pagrįstų tai, kuo nori tikėti, ir yra būtybių mentalinėje karalijoje, kurios perduoda šiuos labai dviprasmiškus mokymus, kuriuos skaitant yra labai sunku suprasti, ką čia iš tiesų yra norima pasakyti.

Žinoma, dvasinio mokymo perdavimo procesas jau savaime yra sunkus, nes yra sunku išversti sferišką pakylėtojo mokytojo supratimą į linijiškus žodžius. Ir būtent dėl to galite matyti, kad jeigu pažvelgtumėte į pakylėtųjų mokytojų mokymus, kaip jie keitėsi laikui bėgant, matytumėte, kad praeityje jie buvo labiau užslėpti, labiau dviprasmiški. Buvo sunkiau suprasti, kas tiksliai yra sakoma, jeigu pažvelgsite į praeityje perduotus mokymus. Šiandien matote, kad mes mėginame įnešti vis daugiau tiesumo, vis daugiau tikslumo, kad jums bent jau būtų aišku, ką mėginame pasakyti, tačiau, žinoma, mes vis tiek susiduriame su žodžių ribotumu.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2018 Kim Michaels