Švietimo sistema Rusijoje

Klausimas: Šis klausimas būtų apie švietimo sistemą Rusijoje, kuri su kiekviena diena vis prastėja. Ar egzistuoja potencialas pagerinti švietimo sistemą Rusijoje? Ar galėtų pakylėtieji mokytojai duoti mums viziją, kaip tai padaryti? Šį klausimą uždavęs asmuo dėsto universitete ir sako, jog vizija, kurią ji mato, įrodo, kad švietimo sistema nėra aukštame lygyje. Ji baiminasi, kad švietimo sistema gali atsidurti dar blogesnėje situacijoje nei yra dabar.

Atsakymas iš Pakylėtojo Mokytojo MOR per Kim Michaels:

Kaip kalbėjau sakydamas, kad šalies lyderis yra žmonių sąmonės išraiška, taip ir švietimo sistema tam tikru laipsniu yra žmonių sąmonės išraiška. Didžiausias klausimas bet kurioje šalyje yra tai, ar švietimo sistema iš tiesų šviečia žmones, padėdama jiems kelti savo sąmoningumą, ar turi visiškai priešingą poveikį, žemindama jų sąmonę ir priversdama jų protus priimti fiksuotos arba uždaros sistemos status quo.

Žinoma, mes, pakylėtieji mokytojai, galime duoti daug instrukcijų, tačiau negalime jų perduoti per pasiuntinį, kuris nėra švietimo ekspertas. Todėl būtume linkę tai perduoti per pedagogus Rusijoje. Jiems nėra būtina priimti diktavimų, tačiau jiems reikia susiderinti su individualiais mokytojais, prižiūrinčiais švietimą. Jums reikia pasistengti kelti savo sąmonę, naudojantis mūsų duotais įrankiais, ir tuomet suderinti savo protą ir širdį su mokytojais, kurių specifinė sritis yra švietimas, ar netgi su mokytoju, kurį jaučiate esant artimiausiu savo širdžiai, nes bet kuris mokytojas gali tarnauti tarpininku kitiems mokytojams.

Taip pat galite paimti pavyzdį ir iš kitų šalių, kuriose jau buvo perduotos skirtingos alternatyvaus švietimo formos. Jų yra keletas. Galite žinoti iš ankstesnių dispensacijų apie Montesori metodą mažiems vaikams, tačiau taip pat turėtumėte ieškoti ir kitur. Turėtumėte ieškoti šiuolaikiškesnių švietimo teorijų.

Vėlgi, tai yra dalykas, kurį jums, kurie pažįstate švietimo sistemą iš vidaus, jums, kurie esate švietimo ekspertai, jums reikia save laikyti tais, kurie gali atnešti naujas idėjas. Negalime šių idėjų perduoti per pasiuntinį, kuris savo sąmonėje neturi išorinių žinių.

Turite suprasti įstatymą, kad mes padauginame tai, kas yra pasiuntinio sąmonėje. Turite save laikyti pasiuntiniais, nebūtinai priimančiais diktavimus, bet esančiais atviromis durimis idėjoms perduoti. Tai, žinoma, galioja ne tik švietimui, bet taip pat ir daugeliui kitų visuomenės sričių, įskaitant sveikatos apsaugą, politiką, ekonomiką ir daugelį kitų sričių.

Tai yra įstatymas, kad mes, pakylėtieji mokytojai, galime padauginti tai, ką jūs atnešate ant altoriaus, tačiau, jeigu nieko neatnešate, mes nieko negalime padauginti. Negalite būti visų šiuolaikinėje visuomenėje egzistuojančių sričių ekspertais, kadangi tai yra pernelyg sudėtinga. Todėl negalite tikėtis, kad pasiuntinys turės kompetenciją visose visuomenės srityse, ir kad galėsime, pavyzdžiui, perduoti išsamią švietimo teoriją per šį pasiuntinį. Tuomet pasiuntinys neturėtų pakankamai išmanymo būti pasiuntiniu kitoms sritims. Kiekvienas pasiuntinys specializuojasi tam tikroje srityje ir kai kuriems yra skirta būti dvasinių koncepcijų pasiuntiniais, nesispecializuojančiais vienoje kurioje nors srityje, ir būtent toks yra šis pasiuntinys, ir būtent dėl to jis švietėsi pakylėtųjų mokytojų ir kitų dvasinių filosofijų bei mokymų srityje, užuot švietęsis specifinėje visuomenės srityje. Tad ieškokite viduje atsakymų į tokius specifinius klausimus.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2013 Kim Michaels