Sąžininga ir atvira reklama

Klausimas: Visos reklamos yra daugiau mažiau grįstos manipuliavimu. Ar dvasingam žmogui įmanoma reklamuoti prekes ir paslaugas ir įgyti gausą be šių metodų? Regis, kad šiomis dienomis tai yra neįmanoma šioje planetoje. Net ir pakylėtieji mokytojai sakė, kad naudoja „masalo pateikimo ir pakeitimo“ metodus. Kur yra ta riba tarp troškimo atnešti kažką vertingo žmonėms ir manipuliavimo, ypač atsižvelgiant į tuos, kurie šito nesuvokia?

Atsakymas iš Pakylėtosios Mokytojos Motinos Marijos per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2021 metų Rusijai skirtame vebinare „Įveikite pranašumo sąmonę ir jausmą, kad esate nevientisi, sutraumuoti ir susikoncentravę į išorę“.

Na, tai siejasi su tuo, apie ką kalbėjo Mokytojas MOR: darykite kitiems tai, ką norėtumėte, kad kiti jums darytų. Pasaulyje egzistuoja tam tikra sąmonė, kuri galvoja, kad tai, ko norite, galite gauti tiktai sukčiaudami ir manipuliuodami kitais žmonėmis.

Egzistuoja tam tikra sąmonė reklamoje, kad galite laimėti prieš konkurentus manipuliuodami žmonėmis arba melu įtikindami juos pirkti jūsų produktą, užuot pirkus kitą produktą. Ir ši sąmonės būsena apribos gausos kiekį, kurį tokie žmonės galės materializuoti.

Žinau, jog gali atrodyti, kad kai kurios didelės korporacijos naudojosi manipuliacinėmis reklamomis ir sukaupė didelį turtą, tačiau tai iš tiesų vyksta tik tam tikrų limitų ribose. O mes kalbame apie tai, kad aukso amžiuje vis daugiau žmonių supras, jog iš tiesų yra įmanoma įkūnyti gausą, visiškai sąžiningai ir atvirai kalbant apie savo produktus.

Tad atsakymas, žinoma, būtų toks, kad iš tiesų yra įmanoma reklamuoti savo produktus visiškai sąžiningu, visiškai atviru būdu. Tačiau kol kas – ir tai pasikeis aukso amžiuje, kadangi aukso amžiuje visi produktai bus reklamuojami atvirai ir sąžiningai, – tačiau kol kas gali būti sunku konkuruoti su kai kuriomis kompanijomis, kurios naudojasi šiais nesąžiningais metodais, tačiau tuomet jums reikia savęs paklausti, ar iš tiesų norite konkuruoti su tomis kompanijomis.

Jūs, pavyzdžiui, galite matyti, kad jeigu turite unikalų produktą, tuomet jums nėra būtina manipuliuoti, jums tiesiog reikia pasakyti, ką daro produktas. Yra įmanoma reklamuoti sąžiningai ir atvirai.

Tai ne visada yra įmanoma visose situacijose dabartinėmis sąlygomis, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje būtent tokia bus reklama.

Aukso amžiuje žmonės žinos ir labai gerai suvoks manipuliacijas, kaip tai jau pradėjo vykti su kai kuriais žmonėmis, ir jeigu jie pajaus, kad kompanija jais manipuliuoja ar mėgina manipuliuoti, jie tiesiog atsisakys pirkti tos kompanijos produktus, ir tai pradės vykti vis dažniau, vis didesniam vartotojų skaičiui pasiekiant didesnį sąmoningumą.

Galiu jus užtikrinti, kad daugelyje šiuolaikinių demokratijų daugelis vartotojų visai gerai suvokia reklamos metodus, kurie yra naudojami, ir tiesiog atsisako pirkti iš kompanijų, kurios mėgina manipuliuoti. Tad ateis toks metas, kai suvoksite, jog aukščiausia reklamos forma yra būti visiškai atviru ir sąžiningu, nes tai jums suteiks didžiausią grąžą, didžiausią jūsų talentų ir jūsų turto pagausinimą.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2021 Kim Michaels