Tolesnė žinių plėtra

Klausimas: Ar būtų teisinga sakyti, kad matematinės fizikos lygybės nebūtinai aprašo realybę, jos greičiau aprašo mūsų realybės patyrimą ir todėl yra ne ką ne tikresnės už virtualų patyrimą, kurį išgyvename įsikūnijime. Fizikos modeliai aprašo informacijos, kurią mes turime apie pasaulį, žinias, užuot aprašę patį pasaulio gyvenimą. Kaip mokytojai dažnai sako, informacija gali būti struktūrizuojama į vis sudėtingesnes sistemas ir modelius. Ar būtent tokiu būdu vyksta sąmonės evoliucija? Ar tolesnė žinių plėtra dabartinėje situacijoje yra įmanoma tik siekiant vis didesnės vienovės integracijos? Ar galėtų mokytojai tai pakomentuoti?

Atsakymas iš Pakylėtojo Mokytojo Sen Žermeno per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas 2022 m. vebinare „Demokratija ir Kristiškumas“.

Na, kaip jūs visi iš tiesų galite matyti, nors galite sukurti formulę, aprašančią žvaigždžių judėjimą, skaičiai, kuriuos surašote popieriaus lape, formulės, kurias surašote popieriaus lape čia Žemėje, nėra tapatūs tolimoje galaktikoje esančioms žvaigždėms. Akivaizdu, kad bet koks jūsų sukuriamas modelis tik tiek ir tebus – modelis.

Tai galioja tiek mokslui, tiek religijai. Mokslas iš esmės yra žmonių mėginimas suprasti pasaulį, kuriame jie gyvena, ir įgyti gebėjimą keisti savo situaciją. Religija taip pat yra žmonių mėginimas suprasti pasaulį, kuriame jie gyvena, ir pakeisti savo situaciją. Tą patį galima pasakyti ir apie politines ideologijas. Filosofas Imanuelis Kantas teigė, kad egzistuoja pasaulis, kurį mes suvokiame, tačiau jis nėra tikrasis dalykas, nes tikrasis dalykas egzistuoja už mūsų įmanomo suvokimo ribų.

Na ir dabar, mes savo mokymuose sakytume, kad kai esate dualistinėje sąmonėje, negalite suvokti pasaulio tokio, koks jis yra, tačiau galite tai padaryti būdami Kristaus sąmonėje. Ir visgi net ir tuomet, kai esate Kristaus sąmonėje arba esate pasiekę tam tikrą Kristiškumo lygmenį, tačiau vis dar tebesate įsikūnijime Žemėje, jums reikalingas kažkoks modelis, aprašantis pasaulio veikimą. Net ir mūsų mokymai iš esmės yra pasaulio veikimą aprašantis modelis.

Kas liečia sąmonės plėtrą, turite atskirti žinių plėtrą nuo sąmonės plėtros. Galite, pavyzdžiui, pažvelgti į praėjusius 2000 metų ir matyti, kad įvyko didžiulis žinių augimas, kurio varomoji jėga pagrinde buvo mokslas, tačiau kartu ir patyrimai. Ši žinių plėtra nebūtų galėjusi vykti be tuo pat metu vykusios sąmonės plėtros. Tačiau atitikimas nėra vienas prie vieno.

Galėtume sakyti, jog žinių plėtimui turite turėti kažkokią talpą, kuri yra ne fizinės smegenys, o protas. Norėdami išplėsti žinias už tam tikrų ribų, turite išplėsti proto talpą. Ir visgi žinių plėtimas nebūtinai išplečia talpą. Matote daug pavyzdžių, kai žmonės gali turėti dideles žinias, ar tai mokslo, politikos ar religijos sferoje, tačiau jie nepakėlė savo sąmonės, jie įgijo horizontalias žinias, tačiau jų žinios tėra tik tam tikrame lygmenyje.

Tam, kad galėtumėte žinias pakelti į aukštesnį lygmenį, pavyzdžiui, atlikdami šuolį iš niutoniškos fizikos į einšteiniškąja fiziką, o tuomet dar vieną šuolį į kvantinę fiziką, turite transcenduoti sąmonę vertikaliai, turite išplėsti sąmonę. Žinoma, greičiausias augimas gali būti pasiektas tuomet, kai žmonės ne tik siekia išplėsti žinias, bet taip pat siekia išplėsti sąmonę. Būtent dėl to, kai bus pasiektas persilaužimas į aukštesnį lygmenį, kai vis daugiau ir daugiau žmonių susiderins su būtinybe kelti savo sąmonę, plėsti savo sąmonę, augimas link aukso amžiaus bus akceleruotas daugybę kartų.

Versta iš www.ascendedmasteranswers.com

Visos teisės saugomos © 2022 Kim Michaels