Pakilkite aukščiau ir susijunkite su mokytojais, kur jie yra šiandien
Klausimas: Kokia yra dvasinė Rakockių dinastijos reikšmė ir kokiam tikslui ji tarnauja, ryšyje su žmonių sąmone?
Atsakymas iš Pakylėtojo Mokytojo Sen Žermeno per Kim Michaels. Šis atsakymas buvo perduotas konferencijoje Estijoje 2019 m.
Na, dabartiniame amžiuje ji atgyveno savo reikšmingumą. Mes kažkiek apie tai kalbėjome ankstesnėse dispensacijose, kai davėme kitokį įvaizdį apie save, kuris buvo pritaikytas prie žmonių tuometinio sąmonės lygio. Yra daug pakylėtųjų mokytojų mokinių, kurie nusprendė, kad jiems reikia tenai nuvykti, į tą konkrečią vietą, ir tenai nukeliauti, tenai medituoti, kaip buvo kitų pakylėtųjų mokytojų mokinių, kurie nusprendė nuvykti į vietas, kuriose mes sakėme turintys fizinius ašramus. Kai kurie (keletas) patyrė tikrus patyrimus, tačiau daugelis žmonių patyrė patyrimus, kurie neatėjo iš pakylėtųjų mokytojų.
Tad, vėlgi, Vandenio amžiuje, dabartinėje dispensacijoje, tai neturi tokios didelės reikšmės, ką galite matyti iš fakto, kad mes apie tai nekalbame. Turite suprasti, kad ši dispensacija yra duodama žmonėms Vandenio Amžiuje, Vandenio Amžiaus sąmonei. Ir tai skiriasi nuo to, kas buvo duodama vos prieš pora dešimtmečių ar prieš tuos keletą dešimtmečių, kai turėjome kitą pasiuntinį kitoje dispensacijoje. Viskas priklauso nuo to, kaip mes matome dalykus iš savo perspektyvos, o ne iš daugelio pakylėtųjų mokytojų mokinių perspektyvos, kurie vis dar tebėra įstrigę sąmonėje, kuriai mes perdavėme tas ankstesnes dispensacijas. Daugelis šių mokinių nenori pakilti sąmonėje, jie nenori kelti savo sąmonės ir susiderinti su tuo, ką mes iš tiesų duodame šiandien. Kai kurie iš jų skaito mūsų diktavimus, jie klauso mūsų diktavimų, tačiau jie to nedaro su neutralia proto būsena. Jie turi susikūrę idėją iš ankstesnių dispensacijų, kaip turėtume save išreikšti, kokius mokymus turėtume duoti, kaip ir kokius žodžius turėtume naudoti, ir jie mėgina primesti šį įvaizdį.
Kitaip tariant, užuot klausęsi to, ką mes sakome, jie turi įvaizdį savo protuose, ką mes turėtume sakyti, ir jie teieško patvirtinimo tam, arba ieško prieštaravimų, kad galėtų atstumti dabartinį pasiuntinį ir dabartinę dispensaciją. Jie nėra neutralūs. Jie nesiklauso to, ką mes iš tiesų sakome. Tai, vėlgi, yra viena iš problemų, su kuria mes, pakylėtieji mokytojai, susiduriame. Mes duodame tam tikrą mokymą, duodame tam tikrą dispensaciją. Tai turi tikslą padėti žmonėms pakilti iki tam tikro sąmonės lygmens. Mokymai, kuriuos anksčiau perdavėme, nebuvo skirti nuvesti mokinius iki 144 sąmonės lygmens, nes to nebuvo įmanoma padaryti Žuvų dispensacijoje. Jų tikslas buvo pakelti žmones iki 96 lygmens Summit Lighthouse organizacijoje. Tie mokymai buvo skirti pakelti žmones iki 96 sąmonės lygmens – bet tuomet dar yra ilgas kelias nuo 96 iki 144 lygmens. Gali būti mokinių, kurie jautė, ir tai buvo pagrįstas jausmas, kad padarė maksimalų progresą per Summit Lighthouse dispensaciją. Jie paaugo tiek, kiek galėjo paaugti iš tos dispensacijos. Tačiau kai kurie iš jų dabar nusprendė, kad tai reiškia, jog jų požiūris į pakylėtuosius mokytojus yra aukščiausias požiūris, paremtas ta ankstesne dispensacija, požiūris, kurį jie susikūrė apie pakylėtuosius mokytojus ir mūsų mokymus ir kaip mes turėtume duoti savo mokymus, ir jie nusprendė, kad tai yra aukščiausias požiūris, aukščiausias lygmuo.
Tad dabar jie paima tą požiūrį, jie naudojasi tuo požiūriu, vertindami šį pasiuntinį šioje dispensacijoje. Ir galbūt jie priima šį pasiuntinį, nes jaučia, kad čia esama tam tikro atitikimo. Galbūt jie atstumia šį pasiuntinį, nes jaučia, kad mes esame kitokie, mes išreiškiame save kitaip, ir tai yra tiesa. Tačiau jie nenori suvokti, kad mes pajudėjome toliau. Padarėme tai, ką norėjome padaryti per Summit Lighthouse ar AŠ ESU judėjimą, ar kitus judėjimus. Bet mes pajudėjome toliau, mes dabar darome tai, ko tuo metu negalėjome padaryti.
Esmė čia nėra paimti šį seną įvaizdį ir jį perkelti. Esmė yra įžengti į neutralią būseną, įsiklausyti į tai, ką mes sakome, skaityti žodžius su neutralia proto būsena ir paklausti: „Kur mokytojai yra šiandien? Ir kaip aš galiu pakilti aukščiau ir susijungti su mokytojais, kur jie yra šiandien, užuot būdamas susijungęs su ta vieta, kur jie buvo prieš 30 metų?“ Pakylėtieji mokytojai, kaip mes esame šiandien ar dispensacijoje, kuri baigėsi prieš daugelį metų – tai baigėsi, mano mylimieji! Pakylėtieji mokytojai, kurie save išreiškė per Summit Lighthouse – jų nebėra pakylėtoje karalijoje. Mes save transcendavome. Yra mokinių, kurie klausėsi arba skaitė diktavimus, kuriuos aš, Sen Žermenas, daviau per šį pasiuntinį. Ir jie pasakė: „Tai nėra tas pats Sen Žermenas. Jis visiškai kitoks. Tai, kaip jis kalba, žodžiai, kuriuos jis naudoja, yra kitokie. Tai negali būti tas pats mokytojas.“ Na, jie yra visiškai teisūs. Aš nesu tas pats mokytojas, kuriuo buvau prieš 30 metų. Aš transcendavau save milijoną kartų per 30 metų. Ir klausimas jums: jeigu buvote ankstesnės dispensacijos mokiniu, kiek kartų jūs save transcendavote per tą laiką? Ir ar esate pasiryžę save transcenduoti, kad neatsiliktumėte nuo manęs? Idant galėtumėte išsaugoti ryšį su manimi, koks aš esu dabar, o ne kaip jūs matėte mane save išreiškiant prieš tris dešimtmečius. Štai koks yra klausimas: būti, kur aš esu, ar nebūti, kur aš esu. Tai yra klausimas.
Versta iš www.ascendedmasteranswers.com